You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
קטנים-גדולים - מכבי צור שלום, ילדים ב' - דרג 1
עומדים באתגר בצורה מכובדת. שחקני קבוצת ילדים ב' של מכבי צור שלום (צילום מטעם הקבוצה)

קטנים-גדולים - מכבי צור שלום, ילדים ב' - דרג 1

הקבוצה מהמועדון הצנוע מקרית ביאליק השתלבה בהצלחה בליגה המאתגרת. המאמן, יניב אזאצ'י, משתף אותנו בתהליכים שעוברת הקבוצה העונה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת קטנים-גדולים, פינת הפרגון שלנו לקבוצות חטיבה צעירה, שעושות עונה מוצלחת מגיעה היום לקבוצת ילדים ב' של מכבי צור שלום/קרית ביאליק, שהעונה אתגרה את עצמה ונרשמה לליגת דרג 1 - ליגת האיכות הגבוהה ביותר של השנתון, אחרי שבעונה שעברה שיחקה בליגת מרכז של שנתון ילדים ג'.

בשבוע שעבר זכתה הקבוצה בניצחון ליגה שישי העונה - ניצחון 1:2 ביתי במשחק מול בית"ר ירושלים, שנהנית מאחד ממאזני ההצלחה הגבוהים בליגה. שער שכבש בדקה ה-20 יונתן אסרף בבעיטת פנדל - לאחר שהוכשל ברחבה, בנוסף לשער שכבש בדקה ה-60 רואי רווח, סללו את הדרך לניצחון מרשים.

יניב אזאצ'י, מאמן הקבוצה, שבע רצון מהשתלבותה של קבוצתו בליגה: "אמנם ע"פ המאזן יהיו מי שיסיקו שאנחנו בעונה בינונית, אך ההרגשה שלי שעשינו עונה מצוינת. לא נפלנו מאף יריבה בדרג 1, ברוב המשחקים שלטנו, הפגנו עוצמות ויכולת גבוהה. אני גאה בשחקנים שלי על ההתקדמות האדירה. סבלנו העונה בהרבה משחקים מחוסר מזל, אך אני שמח שלא שקענו ולקחנו בפרופורציות הנכונות גם ניצחונות וגם הפסדים, המשכנו לעבוד קשה ובצניעות. תודות למנהל המקצועי עידן בראון,  שתומך מכוון ונותן לנו את כל הכלים כדי שנצליח".

בנוגע למטרותיה של הקבוצה הוסיף המאמן: "המטרות שלנו הם לשמר כמה שיותר שחקנים בקבוצה ובמועדון לקבוצות הבאות בסולם קבוצות הליגה,  לקדם את המצטיינים למועדונים הגדולים בארץ. בשנים האחרונות מכבי צור שלום סיפקה הרבה שחקנים למועדונים כמו מכבי חיפה ומכבי ת"א. שחקנים מהקבוצה שלנו כבר עברו מיונים לאימונים של הנבחרת האזורית. מעוניינים להמשיך בקו הזה. אנחנו מחכים בשקיקה לעונה הבאה, שבה נתחיל פעילות באצטדיון החדש שעומד להיפתח ולאחר שזה יקרה, יעלו הציפיות והמטרות של המועדון בכל הגילאים". 

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן



חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חדש באתר

ערוץ השידורים האינטרנטי והאפליקציה של ההתאחדות לכדורגל יעבירו בשבוע הקרוב את משחקי גמר הגביע מטרום א' ועד נערים ב'. הלו"...